dinsdag 19 mei 2015

Dan maar op je slaapkamer sporten

Gisteren vloog ik van hot naar her. Kinderen naar school, werken, kinderen ophalen, kinderen naar oma, want ik had een koffie-afspraak eind van de middag, hop in de trein, terug, koken (paleo-proef-15-minuten-recept), kinderen onder de douche, afruimen, stukken doornemen voor MR-vergadering, MR-vergadering en toen was ik 21:15 uur thuis. Nog stokvol energie. Opgefokt. En ik kan pas woensdagochtend naar de sportschool. Daar baalde ik ook van. Dus... Nog even de sportkleren aan, rondje hardlopen als opwarmer (maar 15 minuutjes) en nog een kleine workout van 20 minuten gedaan gisteravond in onze slaapkamer. Daarna voelde ik me moe en voldaan. Ik. Lijk. Wel. Gek! Overenthousiast? Teveel energie (werkt het dan toch, dat paleo-eten)? Te fanatiek? Te onrustig? Geen idee. Hoop niet iedere dag zo opfokt te zijn. Vandaag wilde ik gaan hardlopen, maar ik bouw toch maar een rustdag in. Ook omdat ik simpelweg gewoon weer zo'n drukke dag heb.

Ontbijt op het moment: oerpapje van de Paleo Revolutie. En koffie... Ik kan niet zonder mijn capp de dag beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten